Ilserynja.reismee.nl

Afrika facebook bericht

Heey allemaal!

Dit jaar ga ik voor 8 maanden naar AFRIKA!!
Morgen vertrek ik naar Engeland voor een 3 week durende taal cursus. Daarna ben ik een weekje thuis en op 8 oktober vertrek ik naar Afrika :).
Ik zal eerst naar Ghana gaan voor 6 maanden en daarna 2 maanden naar Gambia!...
Hier ga ik vrijwilligerswerk doen via de organisatie Travel Active.
Bij verschillende projecten ga ik helpen zoals: in weeshuizen, op scholen en sportprojecten.

Mocht u willen doneren voor het vrijwilligerswerk in Afrika, waardeer ik dat zeer. Dit geld zal uitsluitend gebruikt worden voor de Afrikaanse gemeenschap (niet voor mezelf), om bijvoorbeeld boeken te kunnen kopen of andere benodigdheden.
Hieronder staan mijn bankgegevens.
Wilt u nog meer weten? Stuur mij dan vooral een berichtje.
Ik ga een blog bijhouden waarop jullie mij kunnen volgen. De blog zal ik aankondigen via Facebook.
Ik heb er zelf super veel zin in en denk dat het een hele ervaring wordt.

Groetjes Ilse

Bankgegevens:
AI Rynja
NL80 INGB 0750 8587 02
O.v.v "Ilse in Afrika"

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!