Ilserynja.reismee.nl

Onze laatste dagje vandaag in Noord Ghana

Onze laatste dagje vandaag in Noord Ghana bij mijn tweede project! En wat ga ik het hier missen! Ik heb hier een erg mooie tijd gehad! Ik ga deze kinderen zo missen en hoop dat ze een goed leven hier mogen hebben en veel gaan bereiken! ? We hebben super veel kunnen doen hier. Toen we hier kwamen was het een leeg gebouw van beton. En nu.. Is het een echt weeshuis. We hebben kunnen zorgen voor zoveel, zoals: plafond, ramen, deuren, licht, elektriciteit, bedden met matrassen, badkamer, fans en de corngrinder. We zijn zo blij dat we dit hebben kunnen doen en gaan zeker met een voldaan gevoel terug! Gisteren een goodbye party gehouden met een DJ, veel lekkernij en ballonnen en meer. Het was een erg geslaagd feest! Ben zo blij dat ik dit mee heb mogen maken. Het was geweldig. Thankyou so much!! I will never forgot this time here.

Reacties

Reacties

Harry

Wat een fantastisch verhaal. Heel mooi opgeschreven en enthousiast verteld. Trots kun je zijn op wat je hebt laten zien. Je kunt hopelijk nu al terugkijken op een hele mooie tijd en er komt nog meer. Leuk om te lezen en ook een beetje mee beleven war je allemaal meemaakt. Veel plezier!

Oma Annette

Wij sluiten ons aan bij de woorden van Harry. Jij en Nina hebben geweldig veel bereikt. En leuk om te lezen. Je bent een echte schrijver geworden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!